torsdag 4 oktober 2012

Rosa kanelbulle, LOVELY!

Hallojsan!

Håller på att ladda upp inför kvällens musikcafé med Rosvikskören.
Innebär att jag plockar ihop dukar, ljusstakar, vinster mm
Inser att jag har alldeles för mycket ljusstakar och dukar:) Men det är ju bra en sån här gång när man behöver fixa lite mys. (Måste sålla bort lite men det får bli en annan dag, känner jag mig själv rätt så hamnar de i skåpet igen när jag kommer hem ikväll, enklast).



Försöker kraxa igång min hesa förkylningsröst, kan ju va läckert med hes stämma men inte när man sjunger sopran;) Varvar varannan sång med ingefärsvatten, få se hur det går. Det är ju en himla tur det är körsång, då kan jag tysta ner lite diskret :)

Kommer att bli en kanonkväll! Är du nyfiken på mer info så kan du kika in på lyckligahem.se startsidan. Enklast är att trycka här så kommer du direkt dit:) 

Idag är det Kanelbullens dag. Dagen till ära säljer BONJOUR, som är sponsor till Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj, kanelbullar med rosa pärlsocker. Min gulliga man kom just hem med några rosa fina goa bullar, vilken tur vi hade!



Va rädd om dina bröst! Klämm & känn ofta.


Nu har äntligen de fina coola vita ugglorna anlänt till webbshopen.
Två landade i köket ... konstigt ;) Så nu blev det tre ruggugglor i köket ... :)




Önskar dig en mysig kväll!

Kramar Jane




2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka söta kanelbullar! Aldrig sett med rosa pärlsocker.

Krya på dig! kram Mia

Anonym sa...

Tack gulliga Mia! Ja, visst är de söta:)