söndag 17 februari 2013

Tack för en underbar lördag!

Hallojsan!

Vilken underbar lördag min man överraskade mig med:)
Vi har inte haft någon egentid på väldigt länge,
vardagslivet är det full fart på.
Men igår tog min man kommandot och bjöd ut mig på dejt.
 Vi hann springa på stan i (Luleå) en timme, fyndade nya stövlar;) Inte dumt.


Vi bowlade sedan på O´learys, supermysig miljö, lite ringrostig var jag 
men skojigt att göra något tillsammans.






Efter detta var vi på restaurang Cg, en mycket lyckad bokning.
Imponerad av miljön som var mysig och lyxig, de hade det lilla extra på detaljerna, toaletten utstrålade gammeldags lyx med riktiga handdukar, parfym för honom och henne vid behov, den extra lilla guldkanten. Servicen var professionell och positiv.
Maten i toppklass med de olika smakerna och perfekt stekt kött, drycken superb.
Ett perfekt ställe att äta på om man vill ha en mysig och lyxig stund med lugn, ro och trevligt samtal.

Rekommenderar denna restaurang varmt!
Bilderna är från Cg:s bildgalleri.









Här nere satt vi och mös:)

Vi avslutade med att träffa kära vänner över melodifestival:)

En vacker bukett fick jag också.




Sådana här stunder är guld värda för förhållandet!
Kan känna hur man tappar bort varandra i vardagsstressen,
då är det guld värt att kunna finna
samtalet med varandra utan att någon avbryter och i mysig miljö.


Önskar dig en underbar vecka!
Kram Jane

Inga kommentarer: