måndag 25 mars 2013

Sånglektioner :)

Hejsan fina du!

Vill tipsa om att ta tag i saker du vill göra för din egen skull.
 Det är så otroligt värdefullt och utvecklande.
Jag har en lista sedan jag var yngre på saker jag vill testa i livet
 innan pensionärshemmet :)

Att ta sånglektioner är en av dessa saker, bara för min egen skull.
Nu har detta hänt och det var någon osynlig hand
 som puttade mig dit annars hade det nog ännu inte blivit av. 
Tacksam för missförstånd som leder till något bra.
Jag har dessutom en helt fantastisk lärare, Morgan Stenberg,
som lär mig massor av teknik 
och jag får veta roliga och utvecklande saker om min röst.
Han gör dessutom lektionen till en superrolig och trygg musicerande stund,
tänkte först i mitt fega jag - vad pinsamt att stå och sjunga själv,
men det suddade Morgan snabbt bort :)
Det är guld värt när sånglektionerna är en energiboost
 som ger en piggare och gladare mamma/fru :)

Om du har något du vill testa/göra så skickar jag en stor kram med mod!
GO FOR IT!!!

Nu ska jag ta tag i fler saker på listan :) Återkommer!


FOTO LYCKLIGA HEM


Kram Kram



Inga kommentarer: