söndag 24 mars 2013

Underbara dagar

Hej ni underbara som kikar in!

Nu har tiden runnit iväg IGEN ... och jag har inte hunnit med
 att uppdatera men jag har koncentrerat mig på att leva:)

Under dessa två veckor har min mamma hunnit hälsa på, mycket länge sedan.
Hämtade även hit mormor, mysigt att få rå om dem.
 Intressant att se nu när man är vuxen och får en inblick i människors roller,
 är att jag nu tydligt kunde se mammas och mormors,
mor och dotter roller tydligt när det var bara vi.
 En klassiker när mormor 83år säger åt mamma 63år
att ta på sig mössan när hon skulle gå ut :) ha ha

Min söta stora tjej Jamie har nu fyllt 21år, inte klokt vad tiden går.
Så nu har vi kalasat hela helgen.
En underbar överraskning var att min pappa och Inger
kom upp och hälsade på, två år sedan. Underbart roligt!
 Och söta mormor hade bakat till gummans kalas,
tack snälla mormor för dina goda bakverk, guld värt!

I butiken händer det grejer när alla nyheter rullar in allt eftersom.
Här är några av mina absoluta favoriter, några fick stanna kvar hemma hos mig:)













 Ha det gott!
Kramar Jane

Inga kommentarer: