torsdag 18 april 2013

Succe ...

blev denna kväll :) 
Fullsatt och slutsålda biljetter.
Tack alla ni som kom till modevisningen!
Tusen tack till alla i körgänget och dirigenten, 
vilket teamwork!
Tack till alla sponsorer och medverkande företag!
Stort tack till  alla fina mannekänger som ställde upp!





En av våra fantastiska mingelvärdar, supersöta Gerd!

Leif,  NM Design, charmade gästerna.

Lena, Gerd och Ingrid visade vackra handsydda plagg från LENAS KLÄDER.

Fullsatt :)

Jag, Lyckliga Hem, fick i uppdrag att dekorera lokalerna, valde ett vårtema med inslag av blommor, grönt och djur.                                 Detta var det blivande fikabuffé bordet.



Grabbarna bjöd på underhållning i pausen :)

Jag, Gun-Britt och Ann visade fina kläder och väskor från Jonnagården.
Underbaraste mannekängerna Cellina och Isabel.

Vackra Vendela visade kvällens brudklänning från Cinderella.



Den vackra håruppsättningen gjorde Jessica Israelsson, Jessicut.

Den vackra buketten skapade Tistel Växter och Interiör




Bilderna nedan fick jag av underbara Marit som är så duktig på att fotografera.
Besök hennes fotoblogg  



Isabel & min Celina






Isabel & min Celina


Jag & Ann

2 kommentarer:

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Hej hej!
Va kul ni ser ut att ha haft det, och vad du är modig som mannekängar! Jag skulle nog snubbla och vara pinsam om jag försökte mig på det haha!..
Och Buddha, lilla sötnosen! Jag är så glad över katterna våra, hade glömt hur härligt det är med husdjur!
Hoppas snön smälter fort som attan hos er med nu!
Stora kramar från mig!

Anonym sa...

Greetіngѕ! Vеry helρful adνiсе withіn thiѕ post!
Ӏt is the littlе сhangeѕ that make the moѕt ѕignifiсаnt сhаnges.
Many thankѕ foг ѕhaгing!


Here is my blog post :: Yacht Charter Nice