måndag 15 april 2013

Vilken underbar dag...

det var igår kära vänner. 
En riktig skön söndag full av härlig energi.
Började med en långpromenad med Lilla Buddha
 avslutade den med frukost ute på altanen.

 LYCKA!

Snöfritt i hörnan och snötäckt på resten.
Men nu sätter det fart, äntligen :) 
Sol och plusgrader igår, regn inatt, 
strålande solsken och plusgrader nu på morgonen.
Jippiiiiiii :)




 



Rosvik i Piteå 14/4-13


Hur ser det ut med snömängden där du bor?


Önskar dig en underbar dag!
Kram Jane

3 kommentarer:

mia sa...

hej Jane!

Vad fint du har det och en ny piffad blogg också ;-) ja visst fick vi en helt underbar söndag!!
Jag passade på att rida en långtur tidigt på morgonen ackompanjerad av alla vårystra fåglar och sedan fikade vi UTE i solskenet, det va grejer det.
Tänk ändå att solen och lite värme har så stor inverkan på oss nordbor, man blir ju en helt ny människa. Vilken vacker bild på din lurviga hund. en riktig nallebjörn ;-)Min lilla spinkiga saluki kille som inte har så mycket till päls blev också glad åt värmen och va ute hela dagen igår utan jacka hi hi.
Hoppas att våren kommit för att stanna denna gång för nu vill man verkligen sätta fart med ALLT. Ha en fin vecka och på återseende/ kram Mia

Maria sa...

Jag fick 15 grader och mer! 20!!! Inte hela dagen men ändå :) Gick i kofta och inte en snötuss så långt ögat når! Nu är det vår minsann ;)
KRAMAR

Randi sa...

Så där såg det ut i min trädgård (södra Skåne) förra veckan...så jag tycker inte alls synd om dig...smile! Jag kan trösta dig med att så snart det börjar smälta, så går det ju rasande fort. Så håll ut, min vän! Tusen tack för din kommentar på min blogg. Nu ska jag fortsätta kolla din blogg!
Önskar dig en snöfri nästa vecka!
Kram