måndag 6 maj 2013

Hängmatta mys ...

... längtar jag efter.
Med en bra bok
och ett gott glas svalkande 
hemmagjord rabarber saft:)

Älskar denna hängmatta 
som jag fick av mina älskade döttrar
när jag fyllde 40, 
nej eller jag menade 28 ;)

Har min hängmatta på en ställning 
då vi inte har några trästammar att tillgå på tomten.
 Den är placerad i pergolan 
med svalkande och döljande tyger.
Detta gör att jag kan känna lugnet utan insyn, 
viktigt för mig:)

Så nu är det bara att ha tålamod
och längta tills vädret tillåter att den kommer fram.
Man kan känna sig väldigt otålig när man längtar
men så härligt att man har allt framför sig.
När sommaren väl anlänt så säger det bara svisch,
 tiden och sommaren rusar iväg.

Den som väntar på något gott ...


















Önskar dig en underbar dag :) 
Kram Jane

2 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vilka gulliga döttrar som vet vad en 28 årig mamma behöver:) Kram Nilla

Nilla Q sa...

Den ser helt underbar ut. Vilken fin present!

Kram Pernilla